מערך שעור ל "אני לא ילדה של כסא"
קוראים בפני הילדים רק את החלק הראשון ומשוחחים עליו (למה מתכוונים ילד של כסא? איזו בעיה מוצגת? של מי הבעיה? למי היא מופנת? חשוב לשים לב למילה "נעשה" שהופך את הבעיה למשותפת .
קוראים את הבית השני ושואלים האם אתם מכירים מצבים בהם "זה לא אני " ? דוגמאות
מחלקים לילדים את הדף וקוראים את השיר מתחילתו ועד סופו (האם השיר מציע פתרון? )
מבררים מילים לא ברורות
כותבים על הלוח משימות
תאר במילים שלך איזו מין ילדה היא גיבורת השיר?
כתוב איזה מין ילד אתה?
הצע פתרונות אפשריים למצב המתואר בשיר.
אייר את השיר (להסביר את המושג איור ) והדבק אותו במחברת .